Enviament d'una mateixa informació, a través d'internet, la ràdio, la premsa o la televisió, a una categoria concreta de destinataris, seleccionats segons el perfil, les preferències o les característiques demogràfiques. [...]
Aparell electrònic instal·lat en un receptor de televisió o de ràdio, que enregistra l'hora exacta i el temps en minuts en què està en funcionament a fi de realitzar anàlisis d'audiència. [...]
Freqüència mitjana de vegades que una persona del públic objectiu ha contactat amb una campanya publicitària a través de qualsevol mitjà, a excepció de la ràdio. [...]
Nombre que indica el grau d'interès d'un programa de ràdio o de televisió, que s'obté dividint la mitjana d'audiència del programa per l'audiència total. [...]
Modalitat publicitària en què l'anunciant, a canvi de la cessió gratuïta de temps publicitari, finança o produeix un programa de ràdio o de televisió, generalment concebut d'acord amb les seves necessitats de comunicació. [...]